CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 1, 2011

based on me

    Assalamualaikum and good evening sumaa..it's rainy day in Matu area...aku bok kak bangun tdo..huh ney la badan kdak di pam pam..but da orang padah aku dah kureng kit.orang padah weh ukan aku ok?huahuaha..aku xda pa2 mok di share actually,ntah asa cam kosong jak time tok...gik blur2..eh ku bok add sapa nama pelakon juvana ya..ermm err..ish x ingat..pa pa pun aku dah followed nya pun blog n i think it is quite interesting...nang dari segi luarannya pun i judge nya pendiam..but aku x sangka nya sangat bagus menulis..ehek...aku rasa laaa...
    k second thing ku mok kakar,xlamak gik cuti skolaahhh...ho yeahh but something messy inside my mind..till now aku still x tauk aku dapat x GURU SANDARAN TIDAK TERLATIH di serap yaaa..hurmm...so mun still lom da jawapan jwak meaning aku dah lipaskan cgek peluang kerja tetap..ria aku dapat keja as pembantu makmal..but at the same time,aku tgh nunggu nok GSTT ya..hurm so rite now i'm felt little bit depressed and rugi pun ada..but aku redho laa..coz before aku molah decision ya aku dah solat isthikarah jwak..mudah mudahan ya Allah aku diberik peluang ya amin...
    And the last thing is hari cuti tok lots of my fren got weeddly of the year...so urm aku mok padah apa with dat?nothing i guess...munyi cam aku jeles nak but honestly aku rasa ok and happy for them..ermmm  so that its..kla pal..aku actually ting tong plus im watching spongebob now...so...nang x concentrate laaa...hehhe okeh hadddiiooosss....assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment