CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 6, 2011

~Selamat Hari Raya Haji~

    Assalamualaikum and Selamat hari raya Aidiladha semua..im full with rendang,ketupat,kelupis and so on now just laying lazy in front of my lappy..hhaha nang kenyang..dat y la aku suka gilak mun cuti cuti tok im familyians person..Ya ya ya nang la suma orang kedak ya but i doo realise da jwak orang sik suka balit kampong!!!OMG!biar bena la orang ya..but skip for that topics..i dont wanna do any comment  about that
   So today aku mok share how my family and me celebrating hari raya..its just simple celebrating for our family but i do love..Ok for a day before hari Raya eid we are preparing for it..we go shop..make cakes..ow i baked one of them which are my fabulous ol time favorite Seri Kaya Tebal Cakes..



in progress..hihih



ready to baked..yummy!

  Then after finishing baked our cakes,we decide (which mean me and my sista's)..so amik kunci,then drive g warung makwer makan abc..hehhe

sistahood...


   On Hari Raya Aidil Adha like owest family akan bersalam and bermaafan bersama-sama..then we go to ngah anah house having a family gathering there first..oh before that we took picture for our own memories..hehhe like owest aku n sista hood nang gilaaaaa amik gambar..so these is picture di Pagi Hari raya Haji..hihi

bila hari raya pun tiba..

me di pagi hari raya...


  After that bok la mekorang beramai ramai g rumah nenek tercenta..hihi..kat rumah nenek tercenta xda ku amik pic coz gago makan..hahha..look likes my diet programming are spoil..huh..anyway do have fun with family today..isok suma balit cam beysa..lusak mok kerja gik..k la guys..done share these moment with takorang..A.D.I.O.S!

No comments:

Post a Comment