CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 14, 2011

~losing~

 Assalamualaikum and hai..ntah la ku nulis tok asa nya xkan ada orang baca kali...ntah la..those days i felt EMPTY..KOSONG....aku pun sik tauk kenak..demotivated cause of work da jwak...im 26 and lom da KEJA TETAP...mun da orang asked about job,nang x kesah..but mun everyday bla bla bla bla talking about it gney ku mok molah???ukan rezeki aku kot....everytime after solat i prayed that Allah will give me chance..mayb bukan sampe masanya...becoz of HIM..aku bertahan sampey kinek tok..wanna ask,sapa sik mok keja..u have a job means u've money n wat so ever..at least..dapat nolong orang tua especially...yeah harapan and semangat aku...parents aku..keluarga aku..meant everything to me..
  Then today aku rasa lost coz i've be missing someone name ...lelaki itu...yeah i know it is stupid if i still hope he will back..back to me n wat so ever coz yang aku tauk antara aku ngan nya xda kata putus...kenak mesti berjanji..mun kita tauk xkan dapat menepati janji itu...easy nak..boh berjanji mun xpat tunaikan..coz once we promise,we will give other people hope.. HOPE coz kita dah JANJI.... but suma ya molah ku jadi makin kuat..when someone asked me single or available..im proud to answer I'M STILL SINGLE AND AVAILABLE..then they will make weird face to me??weird la cam x cayak but i dont care gik dah kinek tok..yang penting...the first and foremost KERJA TETAP!...and aku amat berharap aku diberi peluang ya...amin..kla aku rasa cam dah okey dah asa tok coz my kazen bright my life dari tadik..A.D.I.O.S sumaaa Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment