CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 29, 2012

~cuti n demam lagi~

  dammnnnn...perlukah tiap kali aku cuti, aku demam...rite now not felt very well..cough n flu all surrounding me..hadooohh.. tension jwak laaa..tiap kali cuti jak berolah tubuh badan tokk..wehhhh aku mok happy holiday laaa....ish...nway aku dah start cuti dah,, dat means sem 1 dah berlalu..can't wait for the next sem...ehek ehek ehek..so cuti dah 3 minggu, bok 1 week aku dah x tauk polah pa...aktiviti aku:


nga tibi
surf tenet
nga ceta
blogwalking
ngelayo a.k.a kayo-kayo
blaja men gitar

so bz x aku??bz nak???pppfffftttt...buhsan giler....ehhehe..so entry kali tok i just wanna talk about guitar lesson..yeap..cuti tok tek aku mbak balit gitar...kesengalan abang ku nandah gitar nya ntahhh sapa ka main...so aku ngan gaya like a cn blue g mbak gtar balit masok belon..bayangkan..belakang aku beg kiut domo,side beg gitar rock...muahahhaha..p have to mbak jwak coz azam aku mok jadi pemain gitar yang kachaaaakkk..bleh??hahha..xda la..at least xda la every time masok klas muzik blaja basic jak nak..mesti da kemajuan...mena x?..so time cuti tok aku banyak blaja dari sifu utube..hohoho..first lagu nok aku pandey is..



actually dari ria dah try main..try n tried dapat jwakk..so basic chord g, d, f n c aku dah pas okey..ahhaha..bangga x..ahahha,,rite now mok blaja lagu len..p x tauk lagu pa yang simple k blaja,,asa mok blaja plucking jwak,,p klak2 pun bleh nak..so sila beri cadangan lagu apa yang simple bleh ku blaja as newbies guitar tok??anyonee??

p/s: penah berangan mok molah performance blagu+men gitar...hihih mesti best owww..


No comments:

Post a Comment