CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 17, 2012

Final Exam

..yiihhhaaaaaa..dah mula final exam dah mekorang. rasa cam x cayak jak aku akan experience the same environment kedak kat uitm lok...hoh!! nebes+blur+komfiden+frust n so on jak time jawab soklan ria..ria dah xm 2 paper which is pedagogi (subjek wajib) n pend.awal mbiak (major)... i just can say DAMN!! hihih..xpala..dah berusaha nak..
  so penghabisan sem tok terlalu banyak input aku dapat..believe or not suma keja nok xpenah terpk mok polah dolok, i can do it here....dari jadi petani ke buruh kasar ke pengurus ke pelakon sampey jadi mbiak tadika gik pun suma dah dipolahh.. and nok paling aku ingat laa time mok nyiap projek prasekolah...cya la kmk orang berpanas+berujan+berabis duit k memrojek ya jak..n for the 1st time aku belajar menyimen+angkat bata+batu..uwaaaa jadi hulk aku ctok..huhuhu n bertambah itam jak..
  p ya suma k kmk orang pun jwak klak..xtvt ya suma la k polah jwak rah sekolah lak..hehhe mukaaaa ku mok menyimen mun dah keja lak..huh x relevan alu jak.hahahhahahhahhahaha...nway aku malas mok mengenang ya suma.. at here just wanna share some moment aktiviti mekorang sepanjang sem 1 tok..check it out...





hihi...im iptarians student ..


malam bakat n we won!!


wiwit pengakap at sukan..


monthly assembly..pfft..


program anti dadah..



lawatan ke pusat permata..kiut mbiak tokkk!!



b.i.g 1st phase done!!


our pra projek..style x ??


cenderamata..stylo kali jak lirik lagu rah tikar..



me n mazz..


oh merentas desa shirt..


in front of prasekolah ktar..



day of the examination..wasseeehh..

   k la geng..there's some photo yang ku mok share..hehheh mok g mamam..lak sambung gik k..A.D.i.O.S....




No comments:

Post a Comment