CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 17, 2012

perlukah aku riso??

yesterday outing with friends..
then singgah la kedey tepi jalan, nga kawan berbeli barang nak..
sementara nunggu ya kakar la ngan makcik cya..

makcik: orang cney ktk dik
me: mek orang matu makcik
makcik: oww..study ctok laa..cney?
me: aok..mek study maktab ctok..
makcik: oww bpa umo ktk?
me: kmk 27 makcik(malu2 pusak)
makcik: oww dah kawen la tok..
me: erk..lom gik makcik
makcik: oww dah da  tunang la tok
me: (again) erk pun blom makcik..
makcik: (laughing)..oww patut mandik bunga ktk tok dek..(again laughing)..kamek dolok nikah umor 25..kinek tok da anak sowang jak,,,(n still laughing)..
me: ( making trollface)..

orite..paham cita tok??
so kinek tok suma orang sama baya ngan aku gago kawen..
bukan aku x suka ngagak member kawen a.k.a pengilan..
but soklan maut nok kedak tok la aku cuba elakkan..
why?
because im not ready yet..
why?
maybe still looking for THE ONE..
then they will say..huh memilih gilak..
or
mustahel lom ada..
erk?erk?erk?
kenak owww
serious i'm still single and also still available 
n I'M OKAY WITH THAT STATUS..
ntah la kekadang tension jwak
n kekadang yeah perasaan alone ya skali skala ada
p pa boleh buat...
what can i say
what can i do 
mun mena xda nak..
xkan mok ngakuk??
PERLUKAH AKU RISO???










No comments:

Post a Comment